Papatya Baharı | DİNMEZ SEVDA tarafından yazılmıştır

12 Eylül 2013 Perşembe

Papatya Baharı

papatya

    Çayırların, çimenlerin arasında bir papatya çiçeği ilişiyor gözüme.
     Elim uzanıyor, koparmaya 
kıyamıyorum. Seviyor-sevmiyor falı bakıyorum yapraklarını
koparmadan. Sevdiğini ve sevmediğini sayıyorum, 
Ben saydıkça papatyanın yaprakları çoğalıyor, etrafında dönüp duruyorum. Ömrüm bir çiçeğin yapraklarını sayıklamakla geçiyor. 
Papatya beni ben papatyayı bırakamıyorum...

                                                                            Beni konuk ediyor papatya;
                                                                           Merhaba diyor ben de yalnızlıktan sıkılmıştım zaten.

0 yorum to “ Papatya Baharı ”

Yorum Gönder

YuSuF YıLDıRıM. Blogger tarafından desteklenmektedir.