Tesadüf (?) | DİNMEZ SEVDA tarafından yazılmıştır

6 Şubat 2014 Perşembe

Tesadüf (?)

17:17...
  Bazı şeyler denk geliyor biliyor musun?
Sonsuz olan zamanın bazı kesitlerinde,
bazı şeylerin üst üste bindiği oluyor, inanması güç.
Sanki biri bizimle oynuyor. Biri sanki bize birşeyler mi söylemek istiyor?
Bir bakıyorum saate, 17:17...
Ben rastlantıları değil, denk gelmeleri seviyorum.
Mesela dilimin ucunda bir türkü, eskilerden kalma bir ezgi, unutulmuş sözleri aklıma gelmiyor. Radyoyu açıyorum, ansızın karşıma çıkıveriyor.
Bir tatlı çekiyor mesela canım, tatlı bir sohbet çekiyor, birden kapım çalınıyor, hoş sohbet bir arkadaş elinde tatlılarla çıkageliyor.
Acaba diyorum Dümen kontrolümü lazım yada hayatta tek yapmamız gereken
kendimizi göstermek , orada olmak ve gelişlere izin vermek mi? ...
...

0 yorum to “ Tesadüf (?) ”

Yorum Gönder

YuSuF YıLDıRıM. Blogger tarafından desteklenmektedir.