Senden sebep, Benden sebep(!)... | DİNMEZ SEVDA tarafından yazılmıştır

8 Kasım 2013 Cuma

Senden sebep, Benden sebep(!)...

Aşka meyil. 
   
  Ben zaten kabuğumu kırmış, incilerimi saçmışım...
Ben zaten sınırlarımı evrenin bittiği yerden başlatmışım...
Ben zaten seni de kapsayan bir ruh ikliminde,
Kırk ikindi yağmurlarının altında,
Göklerin üzerime döktüğü gözyaşlarıyla yıkanmışım,
Ben zaten o and içtiğim vaktin içinde,
Gökkuşağının altında, sonsuza dek direnişe adanmışım. 
Bekleyişler, senden sebep, benden sebep...
Sebep güzelliğindir,
Sen sensin çünkü, sebep istidadımdır, 
                                                                                        Ben meylederim çünkü...
                                                   

0 yorum to “ Senden sebep, Benden sebep(!)... ”

Yorum Gönder

YuSuF YıLDıRıM. Blogger tarafından desteklenmektedir.