Çiçek daveti | DİNMEZ SEVDA tarafından yazılmıştır

16 Eylül 2013 Pazartesi

Çiçek daveti

Bir ateşin üstünde yürüyor gibiyim.
Bir mum alevinin etrafında dönenen bir kelebek gibiyim.
dokunuyorum, ellerim, ayaklarım yanıyor. tutamıyorum zamanın ellerinden.
basamıyorum yerlere, ayaklarımdan dinmez sevda sızıyor. yanıyorum. elim kulağımda. seni bekliyorum.
Beyaz bir gelinlik içinde, çiçeklere bezenmiş yemyeşil bir kır tepesinden in. beni de al,yuvarlanalım deniz diplerine haydi.
Mavilerinin derinliğinde söndür beni.Buz mavisi. kar beyazı.
Gerçek dediğin nedir arkadaş? Elle tuttuğun, gözle gördüğün değil mi? ellerim yanıyor, tutamıyorum,
Bir düş gördüm ellerinden tuttuğum, gel şu tepelere koşalım yokuşlara inat.
Bir ateşin üstünde yürüyor gibiyim.
Bir çiçegim belki koparılmak isteyen..Sayısız kurumuş bir dal gibiyim, sensiz akan suyu neyleyim çık gel.
Gel yusuf aşkına...

0 yorum to “ Çiçek daveti ”

Yorum Gönder

YuSuF YıLDıRıM. Blogger tarafından desteklenmektedir.