Kullandıgımız cümle hakkında | DİNMEZ SEVDA tarafından yazılmıştır

29 Temmuz 2012 Pazar

Kullandıgımız cümle hakkında

Neden bir soru kelimesi bu kadar çok kullanılır sizce;
Bahsettigim kelime ''Emin misin''
Hele bu son zamanlarda çok duyuyorum
Sizce neden sorarız birbirimize neden bu güvencesizlik

Ama ben de eskisi kadar güvenemiyorum pek kimselere.
simit atmak
martlara simit vermek
Çünkü istemiyorum ve içimden gelmediğini de görüyorum.
Şu da var ,kendim kadar güvendiklerim de var tabii..
Uçsak
Hayat boyu elimi hiç bırakmamasını istediklerim de onlar zaten.

Bu güveni nasıl sağladığımıza bakınca aynı dili konuştuğumuzu görüyorum.
Aynı konularda sıkıntı çekiyoruz.
Aynı zevklere sahibiz.
Aynı "pencereden" bakıyoruz ve aynı şeyleri görüyoruz işte!
Bu nedenledir ki eminiz.

Mutlu olmanın bir yolu da emin olmaktan geçiyor.
Sevdiğinizden emin olun önce. Gözünde sizi hiç bir zaman sevginizin bittiğini düşünseniz dahi yüz üstü bırakmayacağını bildiren ışığı bulun.
Ailenizden emin olun. Arkanıza bakınca onları göreceğinizi bilin. Onlar da sizi bilsin.
Can dostlarınızla aranızda sımsıkı bir zincir olsun. Hastalandığınızda veya başınız sıkıştığında olduğu kadar, en mutlu anınınızda da o anı paylaşabildiğinizdemin emin olun. 

0 yorum to “ Kullandıgımız cümle hakkında ”

Yorum Gönder

YuSuF YıLDıRıM. Blogger tarafından desteklenmektedir.